2012-07-01

Min pappa strävar alltid framåt


Idag fyller min pappa 58 år. För drygt 31 år sedan blev han min far. Han hade redan varit pappa i tre och ett halvt år. Det är ett stort ansvar att vara pappa och jag är så tacksam över att min pappa verkligen har tagit sitt ansvar. Jag som kanske alla barn har inte alltid gjort det så lätt för min pappa, men om det finns något som jag är övertygad om så är det att min pappa alltid har velat mitt bästa. Det går nog inte att räkna hur många timmar han sammanlagt har bett för mig. Jag känner en stor tacksamhet till min pappa för att när det har sett mörkt ut, när jag har varit omöjlig att nå, har han inte givit upp. han har kämpat vidare. Jag har alltid känt att min far älskar mig, jag har inte kunnat ignorera det även om jag har velat. Tack pappa för att du är min pappa och för att jag kan se upp till dig som en person som vet hur man älskar sin nästa. Och ett stort grattis på din födelsedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar